Irodatérkép

Iroda? Rendelő? Lakásban!?

2017. május 18. 15:37 - TothGeza78

ELADÓ/KIADÓ

Régen még csak elment, ha egy kis cég egy ütött kopott lakásban vagy egy romos gyártelepen alakította ki a központját, azonban ma már a hétköznapibb tevékenységek esetén is ajánlott nagyon odafigyelni arra, hogy hol és milyen körülmények között fogadjuk ügyfeleinket, partnereinket vagy vásárlóinkat.

A fiatalabbak már biztos nem emlékeznek, de a rendszerváltás után még a komolyabb cégeknél is előfordult, hogy egy jobb helyen lévő ám igen kopott, sőt néha koszos lakásban volt berendezve a cégközpont. Ma, 2017-ben ez már több, mint ciki, különösen akkor, ha több és jellemzően igényesebb ügyfél téved be az adott cég „főhadiszállására”.

Itt van mindjárt egy exkluzív környezetet nyújtó 8 helyiségből álló, kétszintes irodaegység az I. kerületben. Komoly cégeknek elengedhetetlen, hogy ügyfeleiket egy ilyen elegáns helyen tudják fogadni. Az ára is komoly, 515 nm, 1.576.000 Ft-ért/hó.

zsolt_utca_elegans_iroda.jpg

Vannak persze kivételes esetek: a művészeknek, az extrém cégeknek a többség megbocsájtja, ha egy körúton belüli bérház lakásában vagy valamilyen „gyanús” omladozó ipari területen teherautók, targoncák és betört ablakok mellett vezet a vállalat irodájába az út. A nagy többségnek nem ajánlanám ezt az imidzst felvenni, már csak azért sem, mert lehet, hogy a haveroknak vagy laza kollégáinknak ez bejön, ugyanakkor szinte garantált, hogy nagyobb megbízást egy komoly ügyféltől nem fogunk elnyerni.

Esetleg, ha kis ügyfeleket szolgálunk ki, azt gondolhatjuk, hogy belefér a rólunk alkotott képbe, hogy olcsók vagyunk, de gondoljuk meg, ha mi ilyen helyre mennénk árut átvenni, vagy szolgáltatást igénybe venni, mit gondolnánk egy olyan cégről, mint a miénk. Ha cseppnyi kétségünk is van e tekintetben, akkor ne habozzunk és váltsunk.

Az is megteszi, ha csak egy kicsivel jobb helyre sikerül elköltöznünk, vagy akár a kritikus ügyfeleket fogadó külön helyiséget bérlünk, vagy más módon vagyunk óvatosak, akkor ha valaki „telephelyünkre” tévedne.

Az alábbi 10 helyiségből álló irodaépület (605 nm) egy ipari területen található, Budapest egyik kevésbé frekventált kerületében. Ugyanakkor a Gyömrői út egy könnyen megközelíthető, fő-útvonal, több gyógyszergyártó vagy szállítmányozó cég választja telephelyéül ezt a környéket. És nem utolsósorban, kedvező a bérleti díja is, 561.900 Ft/hó.

gyomroi_uti_irodak1.png

Sokan azt gondolják, ha mondjuk valamilyen kétkezi, fizikai munkát, vagy ahhoz kapcsolódó dolgot végeznek, akkor mindegy milyen körülmények között fogadják partnereiket. Persze egy tüzép, szemétválogató vagy kőtörő vállalkozástól az emberek nem várják el a patikai tisztaságot vagy éppen a belvárosi csupa üveg luxus irodát, ám azt ne feledjük, hogy egyre több az igényes ember, aki még ezekben a szélsőséges esetekben is elvárja, hogy rend és tisztaság legyen abban a helyiségben, ahol a megrendelésével foglalkoznak.

Persze néhányszor kontraproduktív, ha az említett tüzép csupa üveg fogadó csarnokot épít, mert hiszen könnyen lehet, hogy az emberek többsége ez esetben inkább a konténer irodás tüzépet választja, joggal vélelmezve azt, hogy az utóbbi helyen olcsóbb lesz a tégla vagy a faanyag.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://irodaterkep.blog.hu/api/trackback/id/tr2712494395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása